Potter Kihívás

Második történet!

2017. április 02. - potterkihívás

"Nincs is jobb, mint tilosban járni!" Hermionénak ez volt a véleménye annó, és sok-sok évvel később Harry Potter újra megtapasztalhatja ezt az érzést. 

 

 

 hyacinth-flower_jacint-virag-9734173631.jpgCím: Tilosban
Csapat:
rózsa (feltétlen, odaadó szerelem)

Főkulcs: torkosság
Másodlagos kulcs: jácint
Főszereplő: Harry Potter
Jogok: Mint minden HP-s fanfiction esetén, az eredeti mű szerzőjét, ill. a filmek (játékok, miegymások) készítőit illetik.
Műfaj: novella
Figyelmeztetések: durva nyelvezet, OOC, OC, erotikus tartalom, utalás szintű slash
Korhatár: 16
Tartalom: A kapuzárási pánik magánügy. Kivéve, ha te vagy Harry Potter. Akkor botrány.
+1 Megjegyzés: A történet Harry 41. életévében játszódik. A Mágiaügyi Minisztériumot és az Aurorparancsnokságot külön intézményként kezelem.

A történetet a tovább gombra kattintva érhetitek el!

A bejegyzés trackback címe:

https://potterkihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr5112394785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potterkihívás 2017.04.20. 09:36:50

Kedves Író,

Köszönöm, hogy olvashattam az alkotásodat!

1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
3 pont, de csak mert nem adhatok félpontot. Itt akkor felelnél meg, ha Ginny lenne a kihívás alapszemélyisége, Harry nekem inkább kaktusz volt, ment a saját feje után, öntörvényűen szeretett.

2. Mennyire felelt meg a történet az adott témának?
4 pont, nem igazán értem, hogy miért kell egy hobbit, még ha veszélyes is, ennyire idétlen módon titkolni, bár abban igazat adok neked, hogy Harry barátunk sosem tudta, mikor kell elmondani, bevallani valamit :)

3. Kulcsok: Megfelelt-e a történet a kapott kulcsoknak, mennyire volt szerves része a cselekménynek? (Mindkét kulcsot külön kell pontozni.)
Még az első kulcs, torkosság érthető is, átvitt értelemben is habzsolta Harry az életet, a másodikat keresnem kellett, mert nem hagyott bennem nyomot.
4 pont - 2 pont

4. Karakterek: OOC-karakterek, mennyire sikerült az írónak eltalálnia az adott karaktert?
Karakterek rendben voltak, külön köszönöm Dracót és tetszett a gonosz is; én a Pitonos résszel nem tudtam mit kezdeni. Inkább tetted volna bele Miót, mert őt hiányoltam.
5 pont

5. Cselekmény: Mennyire volt kidolgozott a történet, átlátható, logikus-e a cselekmény, maradt-e elvarratlan szál?
Voltak nagyon jó részek, a bár <3, alapjában a szex is jól elhelyezett volt, tetszett a sok auroros rész is, Ron is rengeteget vitt előre; de mint írtam volt olyan, amivel nem tudtam mit kezdeni, illetve szerintem simán rá lehet jönni a gonosz szerepére is.
4 pont

6. Helyesírás, stílus: Formailag és nyelvtanilag rendben volt-e a történet?
Őszintén megmondom: olvastatta magát a sztori, 5 pont :)

7. Egyéni vélemény: Mindettől függetlenül tetszett/nem tetszett a történet és miért?

Merlinem, hát most leszek keresztre feszítve... ugyanis nem, bár igazából egyik fic sem. :D de legalább ezt oda tudom írni mindenkinek. Látszik az idő, amit eltöltöttél a történettel, látszik az is, hogy jól kitaláltad Harryt is, éppen csak pont az alappal nem tudok mit kezdeni: én nem érzem annyira nagy titoknak a dolgot, mint ő. Ugyanakkor megértem azt is, hogy kell neki egy hely, ahol nem azt nézik, hogy mi neve, hanem mit tud.
Na jó, legyen 5 pont, de csak mert nem adhatok felet.

Elnézést a szigorú értékelésért, az enyémeknél több pontot kívánok! :)

M-ügynök

Altaris 2017.04.24. 14:30:42

Kedves Író!

Először is hadd gratuláljak, nagyon szerettem a történetedet olvasni. ;)

Másodszor: a pontok...
1. Megfelelt-e a történet a csapatának?
4p - Méghozzá azért, mert Ginny valóban teljesen fülig szerelmes Harrybe, Harry pedig viszonylag OOC lett (rendben, kint van a figyelmeztetés, de akkor is), és pont az alap jelleme veszett oda: a tiszta szeretet, ami a könyvekből sugárzik. Ez nekem hiányzott...

2. Mennyire felelt meg a történet az adott témának?
5p - Nekem bejött, a pasik tényleg ilyenek (tapasztalat), olyan hülyeségeket képesek titkolni, hogy csak na, amit meg titokban kéne tartani, azt meg simán a macskának is továbbadják... Szóval engem megvettél vele. Szép volt a környezet, tetszett Draco és a párbajozás is.

3. Kulcsok: Megfelelt-e a történet a kapott kulcsoknak, mennyire volt szerves része a cselekménynek? (Mindkét kulcsot külön kell pontozni.)
4p torkosság - Számomra Harry belső vívódása, a közben eltelt hosszú szünetek (egy-két helyen heteket emlegettél) vesztett a jelentőségéből.
5p jácint - Prüszkölve röhögtem fel a poénon, amikor elcsattant, habár elsőre gyanút fogtam, később, mivel nem igazán történt rá utalás, letettem róla, hogy ez lesz belőle, de amikor bejött, akkor jót nevettem. Nagyon tetszett!

4. Karakterek: OOC-karakterek, mennyire sikerült az írónak eltalálnia az adott karaktert?
4p - Harry, mint főszereplő, eléggé OOC, korábban írtam, hogy miért. Ginny, Piton és Draco (meg Ron!) nagyon el lettek találva. Mondom, én Dracot külön kiemelném, illetve a Pitonos jelenetben lehetett volna több is (értem, hogy miért került bele, de sokkal többet is ki lehetett volna hozni belőle).

5. Cselekmény: Mennyire volt kidolgozott a történet, átlátható, logikus-e a cselekmény, maradt-e elvarratlan szál?
5p - Ott lett Bigsby gyanús, amikor túlontúl kiemelted, hogy sertepertél mindig Harry körül, plusz mivel tanultam vezetéstechnikát (cégvezetői képességek + egyéb nyalánkságok), feltűnő volt a módszere: valakik - sosem konkrét alanyok - bemószerolják, stb. Szépen volt felvezetve, szerintem lehetett volna kicsit finomabban adagolni, hogy később koppanjon. De aztán lehet, hogy másnak ez nem szúrt szemet, passz. Viszont a szeretkezések/vágyak nagyon szépen voltak behozva, külön tetszett, amikor Ginny felpanaszolja az őt ért bántalmazó szexet, igazán szép jelenet lett.

6. Helyesírás, stílus: Formailag és nyelvtanilag rendben volt-e a történet?
5p - Nekem igen, nem szúrt szemet egy hiba sem, és élvezetes volt a szókincs is.

7. Egyéni vélemény: Mindettől függetlenül tetszett/nem tetszett a történet és miért?
5p - Mint az elején is említettem: bejött. Ugyan Harry OOC, és ez fájt, de a többiek irtó jól sikerültek, és maga a szituáció, miszerint valahol nem önmaga lehet, csak a tudása, kiállása, gyakorlata számít, az is tetszett. Szép, kidolgozott (itt egyedül a már emlegetett Pitonos jelenet lehetett volna bővebb), és magával ragadó. Tetszett, köszönöm!

Üdv, jó versenyt:
Nanni
süti beállítások módosítása