Potter Kihívás

James csapat története

2015. június 29. - potterkihívás

Sziasztok!

Mint azt már említettük az egyes csapatok készültek egy rövid kis történettel. Az első történetet ide kattintva érhetitek el, kellemes olvasást!

 

Üdv: Endra és Saphrina

A bejegyzés trackback címe:

https://potterkihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr27583440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SlytHay 2015.07.15. 01:42:58

Igazi tekergős kis történet volt ez. Bár nem a kedvenc korszakom, és nem is a kedvenc karaktereim az ifjú Tekergők, élveztem az olvasást, miután másodjára már nem félájultan olvastam, és így össze is álltak rendesen a kisebb részek egy egésszé. :D Remus volt a kedvencem, ahogy hozta a komolyabb, megfontoltabb énjét, de közben őbenne is ott lapul egy kis huncutság, amit most itt meg is mutatott. Sirius és James abszolút lökött és kellemetlenkedő önmaguk voltak, és meg is érdemelték a sorsukat - kár, hogy nem olvashattam részletesebben a hibás bájital okozta szerencsétlenkedésüket, mert épp olyan kárörvendő vigyorral olvastam volna a sorokat, ahogyan Remus szemlélte az eseményeket.
Köszönöm, hogy olvashattam.
süti beállítások módosítása