Potter Kihívás

Ötödik történet!

2017. április 05. - potterkihívás

A Kaktusz csapat jóvoltából ma este ismételten Harry Potteré a főszerep!1401639895_1x.jpg

CÍM: Harry Potter és a Kiváltságosok Köre
CSAPAT: Kaktusz – se veled, se nélküled
TÉMA: Hűtlenség
FŐKULCS: Harag
MÁSODLAGOS KULCS: Amarillisz, a büszkeség virága
FŐSZEREPLŐ: Harry Potter
JOGOK: A Harry Potter könyvek világa J. K. Rowling tulajdona, a jogokat csak ő és az általa meghatalmazott társaságok birtokolják, nekem semmilyen anyagi hasznom nem származik a történet megírásából.
MŰFAJ: novella
FIGYELMEZTETÉS(EK): kínzás, lelki terror, okkultizmus, slash
KORHATÁR: 18+
KIKÖTÉS: Az első két bekezdés a Poets of the Fall nevű zenekar Carnival of Rust című számának szabadfordítása, melyben egy ismerősöm működött közre. Ezúton is köszönöm szépen a segítséget neki!
KIKÖTÉS 2.: A történethez felhasználtam egy cikket, melynek címe 5+1 ok arra, hogy ne bízz meg Dumbledore-ban, és amihez a szerzője hozzájárult. Ezúton is köszönöm szépen neki!
TARTALOM: Történet a haragról, a megbocsátásról, és arról, hogy az elkövetett hibák kijavíthatók-e. A világot szerteágazó gyűlölet hálózza be, hiszen nem könnyű feloldanunk a haragunkat valaki más iránt, mely elmélyülve megmérgezi a lelkünk. De ez kell meghatározza az életünket? Milyen lavinát indítunk el, ha nem tudunk megbocsátani? Harry megtapasztalja, és a pofonok nagyot csattannak az arcán.

 

A történetet a tovább gombra kattintva érhetitek el!

A bejegyzés trackback címe:

https://potterkihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr3912402465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potterkihívás 2017.04.20. 09:39:55

Kedves Író,

Köszönöm, hogy olvashattam az alkotásodat!

1. Megfelelt-e a történet a csapatának? Minden esetben indoklást kérünk.
3 pont, mert komoly gondban vagyok azt illetően, hogy itt még nincs igazán szerelem, csak vonzalom.

2. Mennyire felelt meg a történet az adott témának?
És megint problémáim vannak: mert bár többféle módon kezelted a hűtlenség témáját, akár Dumbledore-t, akár Harry megrendezett öngyilkosságát, akár Mrs Mortellt tekintve, mégis talán túl sok a hűtlenség, de mégse elég. Mert nem áll össze egységgé bennem.
3 pont

3. Kulcsok: Megfelelt-e a történet a kapott kulcsoknak, mennyire volt szerves része a cselekménynek? (Mindkét kulcsot külön kell pontozni.)
Rendben voltak, pláne érdekes ötlet az amarilisz felhasználása, 5-5 pont.

4. Karakterek: OOC-karakterek, mennyire sikerült az írónak eltalálnia az adott karaktert?
Megint a bőség zavara, sokkal boldogabb lettem volna, ha csak Eris és Harry kapcsolatának kialakulását követjük nyomon; vagy külön a múltjával való szembenézést. Amúgy Harryt jól kaptad el, érthető a jellemének alakulása, de ez a kisregény hosszúság nagyon sok ide, a kihívásra. Akiket OOC-nek, furcsának gondoltam el, azok a Weasley klán.
4 pont.

5. Cselekmény: Mennyire volt kidolgozott a történet, átlátható, logikus-e a cselekmény, maradt-e elvarratlan szál?
Hát a vége jócskán lebeg :))
Mondom, túl sok volt, felesleges volt három szálon vezetni mindent, holott értem én, hogy úgy gondolod, ez az összetettség alakította ki a jelen Harryjét. De a kínzásos rész rohadt hosszú, amihez képest egyetlen bekezdéssel elintézed az elkövetőket. Dumbledore-ral kapcsolatban Harry kiselőadást rögtönözz, mintha el kellene számolnia a tetteivel mindenki felé, meg kellene győznie mindenkit a nagyobb jóval kapcsolatos buktatókról. (nota bene: ez a rész piszok izgalmas volt, nekem, még úgy is, hogy előtte jócskán untam a lelkizést)
Nekem fura, hogy van egy gyereke, de igazán nem tudjuk hogyan, mikor, miért épp Miót választotta, és még úgy sem akar a gyerek élete része lenni, hogy azt mondják a kislánynak, ő Harry bácsi.. a könyvbéli Harryhez képest nagyon szikár ötlet ez, nem tudok vele mit kezdeni, mert Harrynek magának is mindig apahiánya volt.
4 pont

6. Helyesírás, stílus: Formailag és nyelvtanilag rendben volt-e a történet?
A hossza miatt, a lelkizések miatt időnként vontatott volt, 4 pont.

7. Egyéni vélemény: Mindettől függetlenül tetszett/nem tetszett a történet és miért?

Dumbledore-t illető részt szerettem, érdekfeszítőnek tartottam, bocsi, de sajnos nem tudtam ugyanilyen csillogó szemekkel végigolvasni az egészet.
4 pont.

Még egyszer bocsánat, az enyémeknél több pontot kívánok! :)

M-ügynök
süti beállítások módosítása