Potter Kihívás

James Sirius csapat története

2015. július 08. - potterkihívás

Sziasztok!

Itt a következő rövid történet a James Sirius csapat jóvoltából. 

A történet ide kattintva érhető el. 

Üdv: Endra és Saphrina

A bejegyzés trackback címe:

https://potterkihivas.blog.hu/api/trackback/id/tr827609602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SlytHay 2015.07.15. 00:14:47

Bevallom, bármilyen Valentin napi témát látva úgy iszkolok a környékről, mintha habzó csőrű hippogriffek üldöznének... Viszont ha már írtam az Albus csapat történetéhez, úgy tartom igazságosnak, ha a többi csapatéval is ugyanezt teszem.
Végül nem bántam meg, hogy elolvastam a történetet; jól szórakoztam. Különösen a vége tetszett, ahogy a három kissé őrült egyén a csalódásukat követően egymásra találtak, és vetélytársakból bosszút szövő bajtársak váltak. Már csak azt sajnálom, hogy a tervezgetés végkimenetelét nem olvashattam. Na de sebaj, kitalálok én magam is valami jó kis büntetést az önimádó és szemtelen ifjú Potternek. :P Egyébként érdekes, hogy James Sirius többnyire a névadóinak jellemét tükrözi. Legalábbis én még nem olvastam egy szerény, kedves James Sirius Potter karakterábrázolást sem. Hm. Talán majd ezen a kihíváson?
A kedvenc mondatom pedig a nyugtatótea receptrészlete volt. 2dl Lángnyelv whiskey... Tovább nem is kellene sorolni. xD
Köszönöm a történetet, kellemes szórakozást nyújtott.
süti beállítások módosítása